ارم کتاب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, توسط علی اقازاده |

thumb konserve falsafe دانلود کتاب کنسرو فلسفه   آماده ئو مارتی نز  حسین اقدامی

قسمتی از کتاب : همه مطالب جهت دار خود را میخواندند و خوب هم هضم میکردند،ولی بدیشان این بود که غیر از این مطالب چیز دیگری نخوانده و نمی خواندند.و این به نظر من نمیتواند نتیجه جالبی داشته باشد.میتواند؟همین دیگر.به جای این که در نهایت به یک آگاهی منطقی برسند،به یک تعصب افراطی رسیده بودند…حساب میکردم با آنکه بیشتر از خیلی ها زنده بودم اما کمتر از خیلی ها زندگی کردم.چون کار من فقط گذارن عمر بوده است نه زندگی.در واقعا بیشتر با بعد زمانی طرف حساب بوده ام تا کیفیت زمان.من از یک طرف ادعا می کنم که طرز فعلی زندگی خودم را دوست ندارم و از بی معنا بودنش می نالم.ولی از طرف دیگر هم تنها کاری که می کنم این است که بی معنی تر اش کنم.چون نمیخواهم دردسر خودم را زیاد کنم تا بفهمم که اصلا ((معنی داشتن)) و ((معنی بخشیدن ))یعنی چه و چه جوری امکان پیدا میکند.احتمالش خیلی زیاد است که آنکه آغازگر است،بهره بردار نباشد.کسی هم نگفته مقدمه چین حتما باید خوشه چین هم باشد. این کتاب الکترونیکی را می توانید در ادامه دانلود کنید.

دانلود با لینک مستقیم | حجم فایل : 0.8 مگابایت
دانلود فایل در یک بخش
 
رمز کلیه فایلهای فشرده در سایت ارم دانلود :
www.eramdownload.com

دقت کنید همه ی حروف کوچک وارد شوند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.
cache01last1400506191